tisdag 1 maj 2012

1 Maj

Då har jag äntligen startat min lilla hem & trädgårdsblogg. 
Här kommer jag att berätta och visa lite från mitt hem och trädgård som är mina stora intresse ♥

Idag sa jag till maken..ska vi ta en tur till Flyinge plantshop och "bara titta"??!! (Man får ju lägga upp det smart ;)

Och vi kom hem med lite blandad kompott!
Det blev:
en Buddleja davidii "Royal red", Benved emerald gaiety som planterades i kruka, liksom klätterbenved "Emerald`n Gold. Sedan blev det även Doftschersmin och sist en Japansk lärk Pendula som ska pryda den blivande japanska hörnan.

Så ja det blev allt annat än bara en titt!! En massa planterande och grävande hela eftermiddagen i strålande sol. Kan inte bli en härligare start på våren!

Min vackra Magnolia i full blom!
Njut i våren ♥
Kram Lind@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar